Versterken van jouw verhaal

Wist je dat mensen, teams en organisaties vol unieke verhalen zitten? Deze verhalen vormen samen het hart van een organisatie. Een goed verhaal is niet alleen authentiek, maar wordt ook verteld op een manier die bij je past. Het is een verhaal dat je in je kracht zet en dat inspireert.
Graag ga ik samen aan de slag om jouw unieke verhaal te ontdekken en te delen.
Hoe het werkt?
- Kennismaking voor de klik.
- Inventarisatie: wat is jullie verhaal en hoe kunnen we dat het beste vertellen?
- Voorstel gegoten in een vorm die aansluit bij wie jullie zijn.
- Samenwerking: de uitvoering is een leerzame en leuke samenwerking, waarin we samen een concreet eindresultaat presenteren.
Of het nu gaat om een magazine, een film, een gedicht, een expo, een artikel of een andere vorm, we creëren samen iets dat bij jullie past, samen tot stand komt en waar jullie trots op kunnen zijn!

Zuivere lijnen
Of er nu een kink in de
kabel zit of je gewoon je communicatie wilt optimaliseren: daar waar mensen samenwerken,
is het essentieel om de lijnen helder en zuiver te houden. Alleen dan klinken ze als muziek in je oren.
Wat is nodig?
- Reparatiewerkzaamheden: wanneer er ruis is tussen zender en ontvanger, zorg ik ervoor dat de lijnen weer zuiver zijn. Geen storingen meer, maar heldere communicatie.
- Periodiek Onderhoud: regelmatig onderhoud voorkomt problemen en zorgt voor een soepele samenwerking. Zo blijven de lijnen in topconditie.
- Update: Soms is een update van het systeem nodig om samen op één lijn te blijven; dat is verhelderend en brengt nieuwe energie.
Creatief denken als invalshoek
Creatief denken staat in dit alles centraal. Ik geloof dat innovatieve en creatieve oplossingen de sleutel zijn tot het verbeteren van communicatie, zowel bij knelpunten als in het dagelijks functioneren.
Werkwijze
- Check: Hoe loopt de bedrading binnen de huidige organisatie. Waar zijn de knelpunten en waar kunnen we optimaliseren?
- Aanpassen: Aan welke knoppen moet gedraaid worden om de communicatie te verbeteren. Advies.
- Versterken: Met de juiste versterkers zetten we samen verbeteringen in gang. Deze zijn concreet, praktisch en zetten het zelf oplossend vermogen aan.
Waar kun jij versterking bij gebruiken? Laat het mij weten!

Ons Magazine
Samen met je team een magazine mét inhoud maken in een dag(deel)? Dat kan zeker! Ons magazine is verdiepend, creatief, verbindend, leuk en geschikt voor iedereen.
Ons Magazine is een creatieve versterker voor teams
Samen doen
Teams gaan zelf aan de slag. Relevante thema’s worden van diverse, onverwachte kanten belicht. Hierdoor blijft het hangen en heb je een basis om concrete stappen te kunnen maken.
Thematiek
o.a. communicatie, feedback, profilering, samenwerking, evaluatie, mobiliteit, (cultuur)verandering, toekomstvisie, organisatieverandering. Thematiek en inhoud stemmen we vooraf met je af.
Wanneer?
Samenwerking starten of intensiveren, fusies, kennismaking, project start-up, project follow-up, heidag, reflectiemoment, neuzen dezelfde kant op, inzicht krijgen in wat reilt en zeilt, teambuilding met inhoud.
Andere vormen
Ons Magazine kan op vele manieren en in allerlei soorten en maten uitgevoerd worden. Liever geen magazine, maar een film, vlogs, blogs, nieuwsbrief, boek, spel, expo, … Dat wat bij je past is altijd mogelijk.

Creatieve Communicatie
Communicatie is meer dan alleen woorden; het is een dynamische wisselwerking die zich zowel intern als extern afspeelt. Van het managementteam naar het team, tussen teamleden onderling, met partners en de buitenwereld.
Elke interactie telt.
Als jouw maatversterker breng ik het verhaal van een organisatie tot leven. Samen zorgen we ervoor dat jouw missie, visie, koers, jaarplannen en PR-middelen niet alleen op papier staan, maar ook echt gevoeld en geleefd worden.
Hoe? Door het inzetten van activerende, verbindende en leuke activiteiten die creativiteit en verbeeldingskracht stimuleren. Denk aan creatieve werkvormen, ervaringsgerichte trainingen, inhoudelijke teambuilding en op maat gemaakte ‘serious games’. Deze aanpak verbindt mensen en brengt verdieping aan in de communicatie.
Het resultaat? Het geluid van jouw organisatie wordt optimaal versterkt, zodat iedereen binnen en buiten de organisatie de boodschap voelt en begrijpt.